پسران برتر از گل
درباره وبلاگ


فيلمنامه ي «پسران برتر از گل» يكي از زيباترين متون قرن 21 است كه به طرز هنرمندانه اي شهرت،غرور،محبت،حسادت و عشق را به نمايش ميگذارد.داستاني متفاوت،جذاب و بسيار شيرين كه تا آخرين لحظه شما را شيفته نگاه خواهد داشت.من در اين وبلاگ سعي دارم اين فيلمنامه ي شگفت انگيز را بصورت داستان درآورم و لذّت خواندن يك رمانس فوق العاده را به شما دوستداران عشق هديه كنم.



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 43
بازدید ماه : 97
بازدید کل : 27974
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 197
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
آرزو

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 22 / 6برچسب:, :: 1:13 :: نويسنده : آرزو
بخش دوم
 
   "گيوم جان دي" سعي ميكرد از پشت جمعيت زيادي كه براي ديدن گروه "4 گل" دور تا دور سالن ايستاده بودند سرك بكشد...او هنوز نمي توانست باور كند كه پسر جواني كه مسير استخر را به او نشان داده بود يكي از اعضاي گروه "پسران گل" است. هنوز در چشمان پسرك آرامشي عجين با غم موج ميزد و به نظر ميرسيد كه نسبت به حضور پر شور افراد در سالن بي توجه است.

 

درست وقتيكه چهار عضو گروه به راه پله هاي طبقه اول سالن رسيدند "گو جون پيو" كه با سينه ي جلو داده و غروري وصف ناپذير جلوتر از بقيه ي افراد گروه حركت ميكرد به طور ناگهاني ايستاد.گويا در آن شلوغي و غوغا چيزي نظر او را جلب كرده بود...
براي خواندن بقيه ي داستان ادامه مطلب را ملاحظه فرماييد.


ادامه مطلب ...
 
شنبه 16 / 6برچسب:, :: 22:11 :: نويسنده : آرزو

بخش اوّل

مدرسه ي شين هوا با اعتباري چندين ساله به عنوان بهترين مدرسه ي سئول و يكي از چندين مدرسه ي عالي دنيا شناخته شده است.اين مدرسه چندين سال پيش به دست رئيس جمهور كره ساخته شد.بطور حتم انتظار مي رود كه در رابطه با چنين مدرسه اي قوانين خاص و محكمي در ميان باشد.همين طور هم هست...

آقاي رئيس جمهور قوانين خاصي را براي تحصيل در اين مدرسه تعيين كرد.

اين مدرسه فقط براي يك درصد از مردم ساخته شده و صد البته تعداد كساني هم كه استحقاق حضور در اين مدرسه را دارند از يك درصد تجاوز نميكند.بنابراين اين مدرسه تا امروز اعتبار خودش رو به عنوان مدرسه ي بگزيدگان حفظ كرده است.

بيشتر مردم عادي حتي اگر از بدو تولد براي حضور در اين مدرسه درخواست بدهند هرگز نمي توانند به پذيرفته شدن اميد داشته باشند...اما اگر كسي در اين مدرسه پذيرفته شود راه خود را براي دبستان،راهنمايي،دبيرستان و دانشگاه هموار خواهد كرد.اين موضوع باعث حسادت و ترس ساير دانش آموزان كشور و والدين آنها كه سد بزرگي به نام كنكور را براي ورود فرزندانشان به دانشگاه پيش رو دارند ميشود.

گرچه در اين مدرسه ي عجيب يعني شين هوا گاهي اتفاقات عجيب و غير قابل تصوري هم رخ ميدهد...

براي خواندن بقيه ي داستان ادامه مطلب را ملاحظه فرماييد.



ادامه مطلب ...
 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد